KAMI BERSAMA MU

KAMI BERSAMA MU

1/2/12

Untung pelajar bila Wakil Rakyat PAS, PKR atau DAP

Adakah Khairy hanya memberikan perkhidmatan gunting rambut percuma kepada para pelajar di DUN Paroi? Bagaimana dengan pelajar di kampung beliau di DUN Kota, atau di DUN
Chembong, atau di DUN Rantau?

6 comments:

Anonymous said...

Untungkah Pelajar Bilamana PKR,PAS atau DAP Tak Pegang Sesuatu DUN????lebih baik khairi buat program di kawasan DUN pembangkang sekurangnya dapat gak masyarakat disitu terima kebajikan..pembangkang hanya buat ceramah, ceramah dan ceramah untuk sajian di kawasan bukan milik pembangkang...mana jasa kepada rakyat???banyak pandai putar isu la pembangkang ni...

Anonymous said...

nak buat jasa lagu mana kalo duit takde? aku nak tanya kau umno buat jasa utk rakyat guna duit poket sendiri atau duit rakyat?!jangan jadi bodoh le!!

SAIFULNIZAM said...

dah takder duit jangan lah mengutuk orang yang guna duit rakyat untuk rakyat sendiri. Kite sembang isu ni bro..kalau berani jangan dok tulih pakai anonymous jer bro...buat macam gua ni...Penternak Kambing, letak muka lagi..bodo2 mamat atas tu pon, dia faham isu pokok bukan macam korang suka putaqqqqqqqqqq isu...-Support Anuwar Al-Juburque -

Anonymous said...

hehehe...saya takot nak letak nama bro..saya orang PAS ortodok. DAP cina kangkung..hehehe...dan PKR kaki buntutttttttt

Anonymous said...

BAGUS LA...tu kan utk rakyat juge...Pakatan Rakyat kan bela rakyat. U've to support la any actions that benefits rakyat, termasuk daripada BN...uhuhu...x smestinya bangkang jer...:-) sekadar pandangan...

Anonymous said...

Ntah kaki bodek pembangkang jumud ni.....semua yg dibuat oleh BN x kena..ntah2 anak die yg pling awal gunting rambut tu....bende baik jgn la kutuk..korang pon buat la bnde baik gak....nti semua rakyat sejahtera dpt merasa kebajikan dari BN dan pembangkang.....jgn politik sgt sampai butakan mata....kata nak jadi negara berkebajikan tapi bila ada usaha utk kebajikan pi hentam lak...kebajikan dari PAS je ka yg diterima Allah swt???ada bnda yg salah dalam kalangan BN kita kena tegoq sama la juga dgn team pmbngkng..kita smua bukan perfect..BN ada teruk, pembangkang ada teruk..bila ada yg buat baik...jgn dok perleceh plak.....-kedai mai